fredag 22 juli 2011

God Natt Kramar!

Denna dagen blev lika lugn som jag tänkt mig, och de var välbehövligt!

Vi startade dagen med frallfrukost och Hello Kitty dvd,
följt av lek, och mys här hemma.
I eftermiddags när de var uppehåll fick Ella till sin stora lycka komma ut och leka med Olivia,
de var lite gnälligt efter middagsluren och inte alls roligt att vara inne och leka med oss längre,
jag som ville kramas och gosa för 2 dagar fick bara ledsna miner utav min lilla madamé där ett tag.
Men efter en timma ute och sedan tacos till middag var de mycket bättre humör som gällde.
Och sedan somnade hon här brevid mig i soffan ikväll,
och där fick hon ligga extra länge. Jag läste om de hemska som hänt i Norge och då ville jag inte ha henne någon annan stans än hos mig.
Nu ligger hon och Ch och sover nere i vårt rum, jag skall gå och göra dom sällskap alldelles strax.
Jag fasnade i telefonen med Caroline och sedan efter ringde jag Sarah och pratade en stund, ni är bäst tjejer! Tack för att ni finns ♥

4 kommentarer:

Sarah & Thea sa...

Tack fina du <3 Du är allt bra du med! Puss

Sarah & Thea sa...

Tack fina du <3 Du är allt bra du med! Puss

Sarah sa...

Oops, några kommentarer för mycket där!

caroline sa...

tack för igår gumman, lika skönt som alltid.. hahahah du är grym. hoppas du har en bra kväll. kram