fredag 2 september 2011

Dagens

Idag tog jag fram kameran och tänkte FOTA, FOTA, FOTA!
...men tror ni inte batteriet var slut?
Kameran var stendöd, och nu när jag sitter vid datorn förstår jag varför.
Minneskortet sitter i och då går ju inte kameran igång.
Så helt i onödan fotade jag hela dagen med mobilen i brist på annat.
Jag är bara lagom snurrig och de lilla misstaget var inte de enda denna dag...
Men nog om de, vi håller oss till de roliga istället :)





Vi började dagen med lekplatshäng tillsammans med Sarah & Thea.
Vi alla fyra tyckte nog - om inte jag och Sarah lite mer, att de var jättekul att gunga gungbräda!


När regnet kom så gick vi in och lekte en stund.
De nya nu är att sitta i krokodilen tydligen, haha!

Sedan promenerade vi ner till torget så tjejerna fick sova i vagnen, fikade och köpte mat.
Nya Hello Kitty skulle vara med såklart!

Morbror kom på besök och de tittade på Ellas nya Hello Kitty film som hon fick i "fredagspresent"..

Ljuva mammadagar tillsammans!!!


Gunga, de kan dessa tjejerna göra i evighet!

2 kommentarer:

caroline sa...

Inte OK med så mycket hello kitty malin, nu får du lugna ner lilla dockan.. hahah nä, så söt som hon är så kommer hon undan med det =) kram

Malin & Oliver sa...

Lite konstig fråga på g... :P Dom rosa lådorna i Ellas expedithylla, går dom in i bokhllan..? Kan man liksom skjuta lådan "bakom" kanten som är på sidan av hyllplanen?