onsdag 4 april 2012

24 år!

Vet ni om hur söta ni är mina kära vänner!
Jag trodde inte att så många skulle komma ihåg lilla mig idag.
Har fått sms och telefonsamtal hela dagen ju!
Tack så jättemycket alla som vart här och firat mig och ätit tårta och chokladpudding och annat gott, hehe :)
Martina, Sarah med tjejer, lillebror och Emelie & Martin som våldgästade och överraskade mig under dagen!
Svärföräldrar för mysig fika + fin present!
Tack Mamma & Syster + Ella för en mysig frukost och shoppingtur,
och min älskade Christian, som kommer hem med paket, trots att vi sagt att vår resa är presenten till varann i år,
du känner mig så väl - jag ÄLSKAR ju presenter! :) ...du är då lite förlåten för att du sitter och spelar något mobilspel heeela kvällen typ ju!
Nu kommer snart Emmi & Martin på lite tapas och Big Brother som får avsluta denna kvällen...

Jag har haft en Toppendag! Puss & Kram från Malin!


Ser man några rynkor??

Inga kommentarer: