måndag 28 maj 2012

Nu

Idag har min älskade Ch vart hemma för halsfluss - stackarn!
Det var nog lite skönt för honom att vi hade planer några timmar på dagen så han fick vilat.

Vi började dagen med tandläkaren, Ella skulle dit och ta saliv prov, så fick hon en tandborste + tandkräm på köpet.
Lite stolt var hon allt då :)

Sedan åkte vi till Ikea, jag har saknat en ordentlig strykbräda länge nu. Och vill inte sno min snälla grannes hela tiden. Alla tunikor måste ju nästan strykas, tyvärr, så jag köpte mig en egen :) Nu skall jag stryka allt framför tvn hela kvällarna.. eller inte!
Efter Ikea mötte vi upp Martina och barnen och fick shoppat ännu mera. Jag hittade massa fint till hemmet och uteplatsen.

Ikväll har vi ätit melon och vart på promenix med mormor!

(irriterar mig vansinnigt mycket på att bilderna hamnar huller om buller hur jag än lägger dom på blog appen, grr)


1 kommentar:

Frida sa...

Åh, vilken mysig dag!