onsdag 28 mars 2012

Har vart så dålig på att uppdatera det sista och minns inte när jag senast hade minneskortet i datorn.
Hittade i alla fall en del foton jag inte delat med mig av här så de får bli en liten bildbomb!

Ella har fått en nya säng, den fick hon av min snälla jobbarkompis, i eftermiddag kommer en sänghimmel upp ovanför också. Hon sover jättebra i den (fast halva natten hos oss :) men det är bara mysigt) 

Ella räknar, sjunger och upptäcker nya ord varjedag känns det som. 
Det kommer långa meningar!

De känns som en perfekt tid att åka iväg med henne just nu, hon känns behagad och nöjd, har lätt till skratt och fullt med härlig energi i kroppen så flygresan skall nog gå bra ändå, eller?!
(jag är lite orolig för 5 timmars hysterisk Ella, men det är nog bara jag som är hysterisk egentligen)

Ella är ju ingen bebis längre, tiden går så snabbt!
Mindre än en månad kvar tills hon fyller 2 år!


Vi hejade på Danny och hade tacokväll när det var Melodifestival Final, glitter och glamour tema hade vi tillsammans med grannarna :)







Sarah, Thea & Richard var här en lördagkväll och innan barnen somnade var det fullt ös som gällde.
De märks att dessa tjejerna älskar varandra!



Ok Ella, jag hoppas inte du kör någon tvärtom metod nu bara för att jag skrytiit lite och berättat för alla hur duktig du är :) Mamma var tvungen, är ju så stolt över dig :)

Inga kommentarer: