söndag 18 mars 2012

Sjuker IGEN

Jag har vart hemma och sjukskriven denna veckan, därav min frånvaro.
Efter att jag drabbades av "magsjukesymptom" för femtioelfte gången på bara några veckor så var jag hos läkarn för att se om de kunde hjälpa mig någon vart, och de verkar som jag åkt på en rejäl magkatarr tyckte doktorn.
Nu mår jag bättre efter medicinering och vila och ser fram emot en jobbvecka och vanliga rutiner igen.
Jag håller tummarna att jag skall slippa kräkas och vara sjukskriven mera pga detta, fy fan rent ut sagt vad jag mått dåligt! Och efter att mått illa en vecka på raken så var tom jag orolig att det var en liten parvel växande i magen men så var det alltså inte... Negativt!
Nu skall jag äta tabletter i 2 veckor och hoppas det ger med sig ordentligt! Måste vara frisk nu, det är inte långt kvar till semestern och då vill jag må tipp topp :)

Inga kommentarer: