måndag 30 juli 2012

Buffar och tiden..

Ja, va händer på semestern 2012 egentligen?
Den här helgen när de bjöds på dåligt väder har vi vart 3 vändor på Ikea. Många vändor fram och tillbaka hemma för att fixa och dona.
Jag kände att dagarna sprang iväg (mer än vanligt på semestern såklart, jag känner mig alltid stressad och tiden är aldrig med mig. Den går för fort och jag hinner inte med allt jag vill. Ringa de ja vill, träffa de jag vill. Antagligen mer fix ide men jag är väldigt påverkad av tiden, räknar timmar och har tidsångest, sidospår... Åter..) och semestern börjar gå mot sitt slut så jag är glad att vi fick rensat och gjort/påbörjat allt vi ville få fixat hemma också. Inte allt såklart, men mycket!

Men snälla vädergudar! Vi måste få några mer pang sommar dagar innan veckans slut...!!

Nu känner jag massvis med buffar i magen. Så mysigt! Overkligt och spännande!!!

Inte tagit mycket bilder alls de sista dagarna. Hur sött ligger hon, min långa flicka!

2 kommentarer:

caroline sa...

sååå söt ser precis ut som Ella som ligger där. samma längd och samma storlek och samma konstiga stil =)

caroline sa...

vi hörs i morgon nu ska jag nana.. kram