onsdag 11 juli 2012

Välkommet!

Älskade lediga, lata dagar är så välkommet här just nu.
Dessa 4 veckors semester skulle inte kunna komma mer lägligt.
Nu är jag inne i v 13 med syskonet i magen.
Har vart så trött i flera veckors tid och bara velat sova hela tiden.
Mått illa har jag också gjort mycket.
Början på denna graviditeten har vart mycket jobbigare än med Ella.
Jag var trött en period då, men inget mer.
Ella har haft det betydligt mycket lugnare och tråkigare våra lediga dagar än vad hon är van vid.
Men nu börjar jag som sagt bli människa igen och håller jag blodsockret stadigt slipper jag illamåendet. Men börjar de gå ner så gör det de blixt snabbt så de har fyllts på med massa youghurt, riskakor och bananer här hemma.
Igår hade vi en härlig eftermiddag på slottskogen, idag har vi grejat hemma, fikat hos mormor och bara myst!
På torsdag drar vi över till Danmark med pappa o Co. över dagen och skall såklart träffa Ellas älskade apa.
Nicke Nyfiken!
Det ser damen mycket fram emot.

Så semester - tack för att du kom så lägligt. Och de skall bli så härligt att få vara i detta lunket ett tag nu.

1 kommentar:

Ida sa...

Det är samma här, graviditeten med William var lätt som en plätt. Denna graviditet så har jag nog åkt på allt skit med foglossning och bekymmer :-P kul att ha en livlig två åring på det!