söndag 7 augusti 2011

Helgen

God kväll!
Hemma igen från Varberg och denna dagen gick ju supersnabbt men ändå långsamt. Vi har i alla fall vart på kalas och firat Ellas kusiner!
Hela förmiddagen slappade jag och Ella hemma och bara mös framför sommarkrysset repriser.
Ch tog sig samtidigt en rejäl sovmorgon. Win - win.

Ella är mitt uppe i en väldigt orolig period. Sömnen blir lidande, humöret går upp och ner, hon äter dåligt och är känslig... Tänder eller va sjutton det kan vara, jag vet inte.
Men mest så bjuder hon mig på så mycket kärlek, pussar och omfamningar, hon kommunicerar så bra. Visar tydligt om hon vill saker eller inte och är bara så underbar!!! Ett åksmolns-lyckopiller skulle beskriva henne fint just nu. Det är väldigt svårt att förstå sig på hennes bergochdalbane humör.
Ändå är hon mig upp i dagen, så jag borde väl om någon?

Imorgon tar jag och Sarah med oss tjejerna till Kungsbacka för att träffa Caroline & Ella. Allt för längesedan sist, 2 månader, tiden går verkligen fort!
Och när jag berättade för Ella att vi skulle till Ella imorgon så skrattade hon till gott och sa flera gånger Ejja, Ejja, Ejja!

Förlåt mig för alla dessa iphone bilder, men jag sitter knappt vid datorn längre... Men snart måste jag kolla alla fina kamera bilder jag har och då lovar jag att lägga in dom här.

Sov gott! Här nedan är en lycklig Ella som leker med morbror på apelvikens camping.























- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Donken sa...

hej hej!
Så roligt! hehe.. ja inte humöret då, men det kanske går över snart. Kan ju vara en av de där intensiva utvecklingsperioderna med, då blir de ganska förvirrade och lär sig massor, samtidigt som de inte vet riktigt hur de ska hantera allt nytt. Haaar jag hört, från föräldratidningar...^^ haha! :)

pöss!

ps. Jag får lägga till din nya adress på bloglovin nu då när du bytt. ;)

Melissas Prinsar sa...

va fint du fått de här inne nu när du bytt =)