lördag 27 augusti 2011


Jag & Ella har haft en riktig myseftermiddag!!! Pappa C är iväg på äventyr så vi har haft en riktig tjejkväll. De var en trött Ella som kom från mormor i förmiddags, precis lagom till middagsluren, så när vi kom hem så vi somnade på soffan och jag kollade halvt om halvt på film under tiden. Vi vilade nästan 3 timmar så de var full håll igång hela kvällen sen.

Av Mormor fick Ella även en favorit, en rutchkana!!!!




Till middag blev de tacos, de var jättegott - och kladdigt ;)


Nu har Ella slängt in handduken för idag så nu är de bloggläsning och godis som gäller för mig.
Jag måste lägga mig tidigt, skall jobba imorgon och några timmars extra sömn gör sig bara gott en dag som denna. Det har faktiskt vart skönt att vara ensam med Ella, jag njuter så av att vara med henne!
Och den glädje hon sprider! Hon var saknad varenda minut igår, men man måste ha roligt på varsitt håll ibland också.

Inga kommentarer: